Team Building Meeting February 9 th 2015 .pdf


Nom original: Team Building Meeting February 9 th 2015.pdf

Ce document au format PDF 1.4 a été généré par , et a été envoyé sur fichier-pdf.fr le 25/02/2015 à 19:30, depuis l'adresse IP 96.21.x.x. La présente page de téléchargement du fichier a été vue 425 fois.
Taille du document: 165 Ko (3 pages).
Confidentialité: fichier public


Aperçu du document


2015, February 9th 
 

Minutes from Semi­Annual Team Building Meeting 
  
Introduce new members of the team who were not yet with us last June at our 2014 AGM. 
  
AGENDA 
Vision, Mission Values CBDS module – Duration 1hour 15 minutes 
Lunch together at 12:30 pm 
Departure by 2:30pm 
  
1. Why do we do what we do? 
2. Vision that we can all feel connected to 
3. Mission: to do exercise within sub­groups according to our function on pages 3 and 4 of 
participant manual. 
 
ie.: Admin, marketing, sales 
1. Values message – to come at a later date. 
  
ON THE FLIPCHART PAPER 
 
Purpose ​
– green light thinking: 
­         Help people increase their bottom line 
­         Help elevate people’s potential 
­         Redevenir humain 
­         Vivre une vie intentionel et aider les autres à faire la même chose 
­         Empower people 
­         Prepare people for constant change 
­         Aider les gens à devenir meilleur professionnellement et personnellement 
­         Make an impact on the world of industry 
­         Bring happiness to the workplace 
­         Créer une culture d’engagement en augmenter la performance 
­         Engagement = productivité et prospérité 
­         Devenir nous­mêmes meilleures personnes 
­         Ça transforme les gens 
­         Building a people­oriented culture 
­         To make the world a better place 
­         Make people want to go to work willingly and do better 
  
Attributes of Qualiteam Inc​
. – Attributs de Qualiteam Inc. 

Pick from the list on page 13 – Choisir parmi la liste sur la page 14 
­         Value­driven, Passionate, Evolving 
­         Participative, dynamic, value­driven, farsighted, genuine, purposeful, unique, inspiring, 
customer­focused, flexible, authentic, supportive 
­         Passionné, stimulant, dédié, Expert, authentique, participatif, innovation 
  
Vision statement : 
« Les entreprises Québécoises et leurs gens nous reconnaissent comme étant le meilleur 
partenaire, experts en développement de passion, d’authenticité et d’engagement des employés. » 
 “To help people and businesses across Québec evolve and become passionate about their work 
and performance.” 
  
« Être reconnu comme le leader de développement humain au Québec. Aider les entreprises à 
créer une culture d’engagement en étant nous­même un modèle.  Transmettre, par notre passion, 
et notre méthodologie participative (unique) des outils pratiques pour créer un environnement de 
travail engagé et inspirant. » 
  
How do we fill public classes?  Comment maximiser les ventes de classes publiques? 
Green light thinking – pensée feu vert 
(If there were no budget limitations; if anything was possible) 
(S’il n’avait aucune limitation budgetaire; si tout était possible) 
 
­         Promote the next step ie.: at the end of Dale talk about the HIP, ADCC etc. 
­         Tap more into universities ie.: start a class within universities 
­         Accreditations (full use of) – maximize relationship with members (Sofeduc, Avocats, 
HR, etc) 
­         Make more calls – chambers of commerce, liste de companies engages 
­         More advertising; radio, paper, online (social media) 
­         Promouvoir le référencement 
­         Grad program – reconnaissance 
­         Rencontre de diplômés 
­         Retravailler le Grad Call 
­         L’expérience Dale – content marketing email to grads 
­         Offer more club talks to networking events 
­         Updated structured Close for the DCE/ppt 
­         Testimonials with quantified ROIs 
­         Payment plan options 
­         Enrollment form at DCE complete with space for credit card information 
­         Promo Video 

 


Aperçu du document Team Building Meeting February 9 th 2015.pdf - page 1/3

Aperçu du document Team Building Meeting February 9 th 2015.pdf - page 2/3

Aperçu du document Team Building Meeting February 9 th 2015.pdf - page 3/3




Télécharger le fichier (PDF)


Team Building Meeting February 9 th 2015.pdf (PDF, 165 Ko)

Télécharger
Formats alternatifs: ZIP



Documents similaires


team building meeting february 9 th 2015
4th dimension newsletter 2
new ds 3 communique de presse
2 p g stage communication france
passion gazelles 60 le book
fiche partiel anglais